اطلاعات تماس سریع

ارائه خدمات ما بصورت 24 ساعته میباشد ، لطفا برای تماس با ما بعد از ساعات اداری با شماره همراه ثبت شده تماس بگیرید.

icon_widget_image شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 16 - پنجشنبه 9:30 تا 14 icon_widget_image تهران ، فرمانیه ، بلوار اندرزگو ، خیابان شریفی منش ، پلاک 11 ، واحد 5 icon_widget_image 09121198354 icon_widget_image info@viratahvieh.ir
a

سازگار با محیط زیست

از آنجا که لورم ایپسوم، شباهت زیادی به متن های واقعی دارد، طراحان معمولا از لورم ایپسوم استفاده میکنند تا فقط به مشتری یا کار فرما نشان دهند که قالب طراحی شده بعد از اینکه متن در آن قرار میگرد چگونه خواهد بود طراحان سایت هنگام طراحی قالب سایت معمولا با این موضوع رو برو هستند که محتوای اصلی صفحات آماده نیست. در نتیجه طرح کلی دید درستی به کار فرما نمیدهد. اگر طراح بخواهد دنبال متن های مرتبط بگردد تمرکزش از روی کار اصلی برداشته میشود و اینکار زمان بر خواهد بود. همچنین طراح به دنبال این است که پس از ارایه کار نظر دیگران را در مورد طراحی جویا شود و نمی‌خواهد افراد روی متن های موجود تمرکز کنند.

از آنجا که لورم ایپسوم، شباهت زیادی به متن های واقعی دارد، طراحان معمولا از لورم ایپسوم استفاده میکنند تا فقط به مشتری یا کار فرما نشان دهند که قالب طراحی شده بعد از اینکه متن در آن قرار میگرد چگونه خواهد بود و فونت ها و اندازه ها چگونه در نظر گرفته شده است.

طراحان سایت هنگام طراحی قالب سایت معمولا با این موضوع رو برو هستند که محتوای اصلی صفحات آماده نیست. در نتیجه طرح کلی دید درستی به کار فرما نمیدهد. اگر طراح بخواهد دنبال متن های مرتبط بگردد تمرکزش از روی کار اصلی برداشته میشود و اینکار زمان بر خواهد بود. همچنین طراح به دنبال این است که پس از ارایه کار نظر دیگران را در مورد طراحی جویا شود و نمی‌خواهد افراد روی متن های موجود تمرکز کنند.

Comments

  • سینا بالریان

    درود بر شما، از طریق اینترنت این سایت رو پیدا کردم و از خدمات ارزنده این سایت بسیرا سپاسگذارم، هم از نظر فنی و هم از نظر پشتیبانی خیلی عالی بودند.

    reply to
    • سمانه دانایی

      درود بر شما، از طریق اینترنت این سایت رو پیدا کردم و از خدمات ارزنده این سایت بسیرا سپاسگذارم، هم از نظر فنی و هم از نظر پشتیبانی خیلی عالی بودند.

      reply to
  • کاوه پیروزفر

    طراحان معمولا از لورم ایپسوم استفاده میکنند تا فقط به مشتری یا کار فرما نشان دهند که قالب طراحی شده بعد از اینکه متن در آن قرار میگرد چگونه خواهد بود و فونت ها و اندازه ها چگونه در نظر گرفته شده است.

    reply to

Post a Comment